Vintern?? Ho ho??? Längtar efter dig!!!


Åhhhhhhhhhhhhh så underbart!!!! Och i vinter får jag köra in de två små... Så NÄSTA vinter kan jag köra dem på allvar.
Vill redan nu ut och fixa med slädar och linor. Köpa in det som behövs! Jag hoppas Flinga kommer kunna ha den lila, det är ju hennes färg... ;) Annars köper jag en ny till Drifwa, en rosa, så får Flinga ärva hennes till nästa år. Storm då, ska han ha en brun eller turkos? Han vore ju snygg som tusan i turkost...

SOM jag längtar... NU när jag ser denna bilden blir jag alldeles varm i hjärtat. Glädjen i hundarna är underbart. Likaså om man har en termos kaffe och en eller två eller tre Lions i väskan... ;) Eller Mallas goda te, det funkar det också. =D Wiiiiiiiiiiiiie!

Har känslan av att det kommer se ut så här:

     Drifwa
Flinga Pajas
Storm Ilska 

Elelr vad tror du Mallisbrallis?! =)

20 grader varmt ute nu, tänk när de tär tvärtom. En härlig, solig och alldeles underbar januari- eller februaridag. =) NIIIIIIIIIICE! =D
Trackback
RSS 2.0