Jaha nu har det dröjt IGEN!

Men men jag har mitt att skylla på nu för tiden- Lilla älskade Eliyah tar upp större delen av mitt liv nu! Resterande tid går åt till att klappa och gosa med hundarna eller umgås med Melwin och Noa.

Tiden bara rusar förbi mig och till mitt förtret också Eliyas blöjor! Jag grät floder när han växte ur ettan och gick upp till tvåan! Nu är det snart dags för nummer tre på blöjorna, vi ska bara göra slut på en nyöppnad tvåa först... Lille prinsen vägde 3740 och var 53 cm när han föddes och en månad senare vägde han 4480 och var 56 lång. BÄSTA BEBIS! =)


Noa och Melwin

Tiden här hemma handlar till största del om mat (både för honom och mig) och sömn (lika där). Vi äter, sover och växer- han på längden- jag på bredden! ;) Nej jag har faktisk minskat en hel del sen strax efter förlossningen, nu har jag fått på mig ett par av de jeans jag kunde ha innan jag blev gravid. =) Men jag kommer nog aldrig kunna komma i de flesta andra av mina jeans då bäckenet blir större och inte riktigt vill krympa till sin normala size igen... Fick dock presentkort då jag fyllde 30 på en klädbutik, så jag gissar att nya jeans lär följa med mig hem därifrån! =)




Sista bilden på min mage innan han föddes. Knäppt 10 dagar före förlossningen. Inte HELT semmelfylld. ;) Tur att STÖRSTA bakelsen kom ut. Bakverk, underverk... Kalla honom vad du vill! Tjusigaste bebisen är han iallafall, kolla själv!


Lilla Eliyah endast sex timmar gammal och knappt torr bakom öronen... ;)


Här är han så otroligt lik busungen i "Stand By Me"! Ni vet vem jag menar va?! =)


Meeeeeeeeeeeeeeen ÄLSKADE sötbebis!!!!!


Jag som ser hjärtan överallt... ;) Till och med i plåstret han hade på sin hand hittade jag ett!!! =)


Första natten hemma. Naturligtvis i en pyjamas med hundtassar på!!! =)

Nu har jag en hungrig prins sittandes i... Vad tusan heter de??? Sån typ vagg/gunga men har på golvet...? Står still, men där sitter han nu och ropar ut sin klagan om matbristen i högan sky!!!! ;) Skriver snart igen!!!

/Maria
Trackback
RSS 2.0