För att du är du!

För att du värmer mig med din glöd, för att du tar på mig på sättet som du gör, för att du ger mig rum att andas i, för att livet smakar bättre där du är...

... Ska jag ge dig solen, ska jag ge dig månen, ska jag ge dig stjärnorna var du går. Ska jag ge dig himlen, ska jag ge dig havet, ska jag ge dig vindarna i ditt hår.

För att du fyller mig med ditt ljus, för att du driver ut det mörka som jag har, för att du tar dig in i mitt djup, för att du alltid vill försöka att förstå...

... Ska jag ge dig solen, ska jag ge dig månen, ska jag ge dig stjärnorna var du går. Ska jag ge dig himlen, ska jag ge dig havet, ska jag ge dig vindarna i ditt hår.

För att du är du...

För att du värmer mig med din glöd, för att du tar på mig på sättet som du gör- ska jag ge dig solen, ska jag ge dig månen, ska jag ge dig stjärnorna var du går. Ska jag ge dig himlen, ska jag ge dig havet, ska jag ge dig vindarna i ditt hår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0