Löpvärk!

För några kvällar sedan betedde sig Drifwa knepigt. Hon ville inte komma in från hundgården för kvällen utan satt kvar och bara tittade ut över "ägorna". Ropade och ropade, men ingen liten tös som ville komma in, jag fick hämta henne. Dagen efter var samma sak förutom att pojkarna var VÄLDIGT snälla och smörande för henne. Så jag tänkte: "Vänta nu lite... Karlar som är snäll och trevlig???" GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Såklart hade jag rätt, Drifwa hade börjat löpa!!! Eftersom jag har mensvärk jag med blev jag väldigt pysslig med tösen och masserade hennes mage någon timme innan vi skulle sova, det tyckte hon var skönt. Själv har jag ont i kroppen, vi har ju börjat springa nu på morgnarna innan värmen slår till. Kom där fram till att ordet vi hade gemensamt var just- Löpvärk. Men på olika sätt dock... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0