Angående mitt förra inlägg

Om sura pensionärer och annat oknytt!!!
En vanlig dag kan se ut på detta vis i Sundsvall...


Allt började med att jag la upp denna bilden angående min älskade cykel...
Men dagen efter var den ändå borta så jag skrev en ny:


Detta väckte STOR osämja i grannskapet och lapparnas återkomst var given!

Jag gick ut en kväll och hade skoj. FÖR skoj kanske. Vaknade i trappen, såg denna. Lika bra att skriva tillbaka!



Glömde min kasse med necessär och handduk utanför trappen vilket också resulterade i en lapp...


Varför sååååå arg?!?!?! Och vadå SOPOR?! Ser ni inte skillnad på GUCCI och tomt mjölkpaket?!
Well inte bättre blev det att Safir bajsade häromdagen och jag inte hade påse. Skulle in och hämta, men när jag kom ut hade nån hunnit dit med en lapp! Inte vidare intelligent så jag svarade naturligtvis!


På tal om kiss och bajs... Pizzerian på hörnet borde anmälas!!!


Fräschingar! Dålig service är det där också, kolla in vad de säger till kunderna!!



En yngre kompis hade fest för några kvällar sedan... Hennes mamma var INTE glad!

 
Kompisen sa att mycket konstigt hände den dagen och att hon skulle skriva till tidningen angående det.


Om du trodde det var nyckeln till hennes unga hjärta trodde du FEL! En kvinnas hjärta befinner sig INTE i tvättstugan tvärtemot vad många karlar tycks tro!!!

Jag tog hundarna för en promenad till affären, tänkte panta lite flaskor. Stannade till och hittade en mycket intressant annons, jag som behöver en WOK! Blir liksom inte bättre!!


Tog lappen och gick vidare mot maskinen som tar pant...


Okej... TACK TOMRA!

Fick gå hemöver igen, MED panten... Passade på att läsa på grannarnas dörrar. Vad har folk emot reklam??


Hade man vart brevbärare här hade man nog raskt vänt sig åt andra hålllet, inte bättre för det dock!


Eller jo, denna granne är ju positivvt inställd iallafall! ;)



VAD VILL JAG SÄGA MED DETTA?!?! KOMMUNIKATION!!!! PRATA MED VARANDRA!!! SKIT i alla dessa förbenade lappar!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumor tjejen! Jag dör! =D

2008-10-26 @ 19:58:46
Postat av: Anna

Hahaha.. du är för rolig.. men du har ju en poäng i allt du säger med. Kram kram

2008-10-28 @ 12:14:04
URL: http://blogg.passagen.se/annaeng/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0