Fullt ös- soplös?

Härom kvällen när jag jobbade skulle jag hämta en sak i bilen. Klockan var runt 22 så det var mörkt ute. Jag har bilen parkerad på Icas parkering och när jag kom fram till bilen hörde jag röster vid Ica. Vid deras lastbrygga har de soptunnor, där stod två män och rotade. De tog gammal yoghurt och annat och kastade in i en bil. Jag bara tittade på dem med en halvt dömande min men de bara flinade tillbaka. Strax därefter svängade en polisbil in på parkeringen och frågade vad de sysslade med. Då de sen kollade på mig var det jag som stod med ett flin. Hee hee! Fattar inte hur man kan sjunka såååå lågt att leta i sopor??? Har man inte prader willis syndom så finns det ingen ursäkt liksom!

Likaså blev jag LIVRÄDD i våras när jag åkte till conainrarna vid Göteburgarn för att kasta kartonger och dylikt. När jag öppnade en lucka såg jag två ögon som tittade på mig. Hjärtat hoppade upp ur kroppen på mig, sprang ett varv runt jorden för att sen återvända till en hysteriskt IRRITERAD Marre-kropp! Mest rädd-irriterad, ni vet när man blivit så skrämd att man blir förbannad av det liksom. Skrek rakt ut och skällde ut karln. Jo, för tänk, det var en karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0