Min assistent!

Hihihi, gumman fick assistera mig i morse. Vi grubblade och pratade igår om hur hon skulle ta sig in till stan idag då hon jobbar, och vi kom fram till att jag skulle få sova så gott det gick, hon skulle ta bussen. Men så hände det tydligen en smärre olycka i Noas säng och hon hann inte med bussen... Så hon kom in och väckte mig, jag var VRÅLTRÖTT! Så hon klädde på mig medan jag låg lealös i sängen så nu vet hon hur det är att jobba som assistent! =) Kom knappt ihåg att jag lämnade av henne på jobbet, kommer dock ihåg att jag fick en puss! =) Sen så tänkte jag göra en god gärning- hjälpa brorsan köra på tippen, men han hade semester så det gick inte så bra... Så nu sitter jag hos mamma och pappa och äter frukost medan barnen leker med Duplo. =)
De ska för övrigt vara ifrån oss en vecka nu, känns så där alltså... =(

Jaja, ska hjälpa dem med kameran nu! Rätt vad det är är det nån bil som måste läggas upp här! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0