BIG-2!!!

Wiiiie! Är nöjd över dagens resultat, men mer än nöjd över Drifwas beteende i ringen!!! Min lilla pärla fick först och främst HP och domaren blev allt lite kär... ;) Hon sa också att hon kände att hon var efter de rätta linjerna! Drifwa var som ett ljus och gjorde precis som jag ville. Hon hoppade väl nån gång bara, men hallå? Hon är ju bara en fyra månaders valp! =) Nöjd, nöjd, nöjd. När även hon som vann blev BIS valp och domaren sa att det var hugget som stucket mellan dem känns det ännu bättre. ;) 
 
Roligt var också att jag redan när jag kom in pekade ut de två hundarna som skulle bli BIS- valp och BIS på den officiella delen.. Hade fel på vanliga BIS, den jag hejade på blev BIS-2. ;) Innan alla var inne alltså... Kanske hög tid för mig att ta tag i exteriörutbildningen??? =)

Här kommer kritiken!
"4 månaders tikvalp med utmärkta proportioner. Mycket vackert feminint huvud med välansatta öron. Snygg och stram överlinje stående och i rörelse. Utmärkt pälskvalité för åldern. Rör sig med ett vägvinnande steg. En tik som verkligen vill och kan visa sig. Lycka till! Välvisad."


Domare: Maria Hansson


Nöööööjd över kritiken med! =)


Snart ska jag och Soffe ut och fota hennes Gizmo och Drifwa. Hoppas på bra bilder nu! =)

Bilder från tidigare idag och de vi ska knäppa läggs in så fort det går!


Kommentarer
Postat av: Angelica

GRATTIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wow villken debut ni gör. Jag är så himla stolt över Er så ni anar inte .
Att det skulle gå bra för Er visste jag ju redan ;)
2 st grymma brudar i ringen ;)
Grym kritik!!!

2008-04-26 @ 20:29:34
URL: http://www.anglayzors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0