Örnsköldsvik!

Nu är jag här!!! =) Har suttit lite på MSN och insåg då att mamma och pappa har ett gäng bilder på jyckarna, dags att publicera!! =)
Idag ska jag vi vara barnvakt till Stefan och Helenas barn; Julia, Alice och Sanna, de dyker nog upp när som helst skulle jag tro. Mysigt!

image33
Moi á la desperate housewives! ;)

image34
Dessa är barnen som kommer! =) Gammalt foto dock...

image35
Den ohyggligt vackra fen Safir!

image36
Här fyllde man tydligen år... Saga och pappa inspekterar så tårtan räcker till alla. ;)

image37
Ha ha någon som dött?!

image38
Mina troll... Safir och Pajas myser hos mormor och morfar.

image39
Här var det tydligen roliagre... ;)

image40
Ha ha! Helena och jag på julafton, vi sjunger Singstar! Hellre än bra tycks mamma tycka! =D

image41
Jag och Alice på hennes för-födelsedag!

image42
Safir och jag pratar politik. Eller är det bara tik?

image43
Liten Drifwa!

image44
Ett trött hjärta...

image45
Suger på tummen! Nu ser jag även hur stor hon blivit! =) Jag som tyckt/trott hon stannat i växten. =)

image46
Rodeo!!!!!!

image47
Mamma och pappas coola Opel Capitain var också tvungen att vara med!

Och där knackar det på dörren!!! Tjohoo!

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaa du, vad säger man. SNYGG! Bil... ;p

2008-04-24 @ 23:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0