Bästaste Sofian!

Min kära vän Sofia skulle på bröllop för några helger sedan och VEM tror ni inte hon ber om hjälp att fixa med håret om inte MIG av alla jordens människor?! Mamma var ju ner för någon månad sedan och hann visa på henne hur jag skulle göra, men Sofia skrek när mamma höll på och jag kan inte vara hårdhänt med henne så vad händer?! Jag får knappt fast de där förbaskade spolarna. Thank you Lord att Höckerskans mamma kom som en räddande ängel och kunde lugga sin egen dotter så blodet I PRINCIP sipprade ut genom porerna. Well... Check this out! =)


Sofia och hennes mamma när bara hucklet återstår.


Ha ha! Jag döper dig härmed till: *harkel och trumvirvel* HUCKELHÖCKERT!!!! =D


Är inte hon en "desperat husfru" så vet jag inte... ;) Skokräm... SKOKRÄM?! VEM förutom -50 talets husfruar har det hemma?! ;) Men tack för klicken jag fick på tån! ;)


RESULTATET!!!! Vackert va?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0