Josses bilder


Emma har... *internskämt* Sorry, kan inte skriva. ;)


Saidak är ARG!!!! Ser ni hur ARG hon är?!


Tränar på att vara arg. Det gick inte så bra för mig! Kan inte. Börjar bara skratta hela tiden!!! Mot Eva är det ta mig fan hopplöst!!


Jomen visst regnade det?! =)


Otroligt fult men ack så praktiskt!


LillelillelillelilleSaidak!!!!!


Eh.. va? Eva!


Var så här jag och Saidak fick gå runt! ;)


Sisdah och Eva!


Jag och mina två nya vänner- Öl och lila palestinasjal! =)


Nytt sätt att äta popcorn! Jag vill INTE smaka!


Vad händer här?!
Pirat? Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh!
MAN VET INTE DET! ;)


Regnet det bara öser ner...

Kommentarer
Postat av: Sistaah

Vadan alla kort på min näsa? LEAVE IT ALONE:D Bara för den kan massa skojiga saker!

2008-08-18 @ 20:18:53
Postat av: MARRE

Ha ha ha!!! =D Ja, jag lämnar den ifred, kommer inte röra den, lovar!!! XD

2008-08-19 @ 13:35:40
URL: http://drifwa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är fan bara du som kan vara snygg i en sån där sak!

2008-08-20 @ 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0