"MEN URSÄKTA MIG!!!"

Eller fortsättningsvis som min faster säger; "De är inte stora, bara långa!" Ha ha ha! =D

Som rubriken lyder, ursäkta att det tagit så lång tid att blogga! Har bott i stugan och där finns ju, som bekant, inget internet.

Pride var kalaskul ända till fredagen då jag stötte på mitt livs hatobjekt. Jorå blogglovers jag är kapabel att hata. Har inte lätt för det, men när jag väl gör det så gör jag det. Vi fiskar är ju sådana, de vi älskar, de älskar vi och de vi hatar, de hatar vi. Alla som känner mig kan nog intyga att det stämmer in på mig till 100%! Vid hatobjektets sida infann sig en person som smörat för mig i fem års tid, är det inte ironiskt???? Nu har jag iallafall GODA skäl till att INTE ha mer med den personen att göra. Ingen kan klandra mig nu. Känner att det här blev ett... Gnällinlägg och inte på humör längre att skriva om allt roligt jag haft! Så... Jag ska ta och snacka med mina fyrbenta vänner som alltid lyckas få mig på bra humör så återkommer jag på en strax. ;)

HA DÈ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0