1/23

Vad kan man mena med det då tro? JO! Att det är den första december idag och att det är 23 dagar kvar till julafton!!! =D
Julklappshögen jag börjat inhandla växer sig större och större. =)

Dagens frukost bestod av kaffe, kaffe, kaffe och... CHIPS!!! ANNA SKIPPER kan ändå inte göra något åt det! =D Förut följde jag både den svenska och engelska versionen av Du Blir Vad Du Äter slaviskt. En natt vaknade jag kallsvettig och skrek GILLIGAN MCKEITH!!!! Hahaha DÅ mina kära vänner har det gått för långt så sen dess är godis och chips mina allra bästa vänner! ;) Varför inte äta det man tycker om? Vi lever bara en gång, vad vi vet, och skulle återfödelsen nu finnas så kommer vi ändå inte ihåg det! Jag minns ju inte mitt förra liv liksom. JUST DÄRFÖR- ÄT VAD NI TYCKER OM OCH BE EN BÖN ATT OLW ALLTID KOMMER FINNAS KVAR! =D För övrigt är flockens afghan väldigt noga när det gäller chips, Estrella går fetbort! Nä tacka vet han OLW. En MYCKET sund hund i mina ögon. ;)

Åhå, VAD ska man hitta på idag då tro? Städa lite och kanske köpa fler julklappar?

MEN SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT! Har inte fått nyckeln till klubben ännu och det är ju måndag... Humma humma!!! Har lite samtal att ringa... Lydnaden blir av!! 

Igår på första advent åkte lite julprylar upp. Är ingen som vill ha tomtar i alla vinklar och vrår utan var mest adventsljusstakar och min älskade stjärna!!!! Ett enda trassel av grenar som blir till en stjärna med små, små lampor i. HUR mysigt som helst. =)
Nån tomte fick dyka upp här och var och naturligtvis även mina flat-pepparkakor som min faster har gjort!!! ;) Har även en handgjord skål som är röd med vit text i; JULMYS. På kanten sitter en tomte och håller i ett hjärta med alltför stor mössa. Bara en näsa som syns. Den är i detta nu fylld med godis. Vid nästa inlägg lär det vara hälften och inlägget efter det- TOMT! =D

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0