3/21

Idag var det bara att slita sig upp, hade ställt  väckaren på 8!!! Det ni! Upp, tända ljus och göra mysfrukost åt mig och hundarna.Förutom deras mat fick de varsin skinkskiva- de skulle ut och jobba minsann!! Gjorde mig klar för att åka och hämta Martina och Goa. Sen var vi på tre djuraffärer för att kolla ut sele till Goa. Vi kände inte att nån var klockren så vi åkte vidare mot stugan där de först fick härja av sig rejält och sen plockade vi fram SLÄDEN!!!! =D Drifwa satt och skrek så om nån stackare låg och sov i Bandsjön vaknade de säkert genast till liv!!! =) Vi satte Drifwa och Pajas först och Goa och Pirat bak. Känns som en bra ordning. Trodde inte det skulle gå men när jag lättade på  bromsen och hojtade FRAMÅT! så rusade de iväg i full galopp!!! =D En HEEEEEEELT otrolig känsla var det!!!!! Detta har ju varit min dröm sen jag var liten! Jag körde ner till vändplatsen och körde sen tillbaka så Martina fick prova. Hon älskade det med! Vi knäppte en del bilder, men de hinner jag inte lägga upp nu för jag har precis kommit hem och måste duscha innan jobbet!!! Eftersom det var första gången gjorde vi såna självklara tabbar; Martina klev över repet, inte på det så hon höll på att snubbla. Och jag- min idiot höll inte på bromsen när hon stod framför och peppade dem när hon skulle knäppa kort så hundarna stack iväg och jag gjorde en volt och landade på ryggen! =D Hahahaha!!! Jag gjorde inte illa mig tack och lov. Helt underbart roligt var det!!!

I dagens lucka hittar vi jullåten...:



Ainbusk och Nordman. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA! =)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hejsan, Hihi ser att du satt up videon jag satte ihop på youtube. Glad att du tyckte om den.

Jag bara älskar den låten! Den lille killen som sitter på tomtens knä är min make många är tillbaka :) Och satte ut nån bild på pepparkakshuset jag bakat ihop.

Hoppas du har en riktig god jul!

2008-12-09 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0