Min jul

Måste börja med att säga att den var underbar!!!! Trots vissa problem så var det helt underbart att vakna upp på juldagsmorgonen. Sann lycka att höra barnen tassa omkring och kolla på sina paket. Ligga kvar och mysa en stund i sängen innan vi klev upp och gav barnen de första julklapparna. LOVELY!
Mormor var med från 14 till 21. Skitkul att hon orkade så länge! Jag höll på sätta musten i halsen när hon och mamma satt och diskuterade huruvida hon skulle träffa en ny. Mormor alltså. ;)
Mamma: "Men då blir det ju inte så här (visar uppåt med pekfingret) utan så här (visar neråt med pekfingret)."
Mormor: "Vad vet du om det? Har du provat?"
Mamma: "Nej...."
Mormor: "Tyst då när du ingenting vet!"
Eller nåt i den stilen. Hahahahaha GO MORMOR!!!! 84 år! =D


Alice, Sanna, Julia och mamma Helena står och spanar på tomten som är på ingång.


Jag och min storebror Stefan. Vi har haft hysteriskt mycket skoj i våra dar. GALNA fester. Kommer dock ALDRIG mer att åka nerför en slalombacke på en madrass en nyårsafton med sååå mycket glögg i kroppen! Arslet var ju utanför madrassen och backen var isig. Kunde inte gå normalt på flera dagar. Hahahahahaha!!! Love you!


Alice får en kram av pap... Ehhh... Menar tomten. TOMTEN!!! ;)


Många blixtrar, måste ha knäppt alldeles precis före nån annan då bilden blev så här ljus. =) Mormor fick sig också en kram av tomten. =)


Jag och mamsen.


Ja o mormor


Tomten hade även med sig julklappar till hundarna! Röda scarfar med olika texter på.
Pajas fick: Rör inte min matte!
Safir: För ball för dressyrkurs!
Drifwa: Varning för matte!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0