WOHO!

Nu har jag precis beställt ett eget mobilt bredband så jag kan sitta från min egna dator! =) Är liiiiite krångligt att blogga med bilder från denna, då måste jag starta min dator, föra över bilderna från telen till den, sen till USB och sen hit. =) Känns skönt och man får månadskostnaden gratis fram till påsk, så tjänar ju på att ta nu direkt! =)

För övrigt tänker jag vara en rebell idag!!! ;) Jag ska INTE dammsuga och jag SKA hoppa i hundhåret som blir i hörnen!!! =D Hahaha!!! Tydligen är jag ingen rebell, för du har INGEN pundus!  ;)
Pratade i telen och berättade mina rebelliska planer. Jag möttes av ett garv och hon sa att jag är lika mycker rebell som hon har pondus, dvs NOLL! Får väl plocka av mig renhornen och bootsen då!!! ;)

Tog en tiiiidig prommis med hundarna imorse så nu är det dags för en till. Pirat står i hallen med benen i kors...


Kommentarer
Postat av: miss T

ha ha ha ha du din rebellerska....NOTT!!!

JA men renhornen kan du behålla på, sen kan jag VISTEH ha PONDUS....ja lite bossig kan jag bli.....va jag inte Boss över en speciel liten stad ???



2008-12-01 @ 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0