GLAD JÄVLA MIDSOMMAR!

=( SUR?! Jajamensan!

Så här är det; jag ÄLSKAR midsommar!!! Det är det bästa på hela året. Man får göra god mat och har sina nära och kära intill sig. Härlig stämning och snaps till maten. Meeeeeeen, inte för mig! Midsommar har förvandlats till... Vet inte vad. Har ju de allra flesta i Övik.. Själv sitter man låst i Timrå. Har varit så mycket skit senaste midsomrarna med och i år är det inte bättre. Inte bara det jag tänker på, jobbar även till halv tre och sen har jag inte ett skit att göra! SUGER! Jag ska sitta i stugan och binda midsommarkransar till hundarna till midnatt och sen går jag och lägger mig och sover. Jag fattar verkligen varför folk mår dåligt runt jul. MIDSOMMAR ÄR MIN JUL! =(

Baaaaaaaaaaaaah!

Adjöken

Kommentarer
Postat av: Soffe

Nästa midsommar får vi ordna en "favorit i repris". Lika härligt och trevligt som vi hade ute hos L8 för x antal år sedan!! =)

Och ett nytt tequila-race... Åtminstone jag kommer ihåg hur det slutatde...gör du? ;)

2008-06-21 @ 13:31:59
Postat av: Marre

Ha ha ha! Får jag slippa tequilaracet så är jag med! Kommer ihår hur många jag drack- 16!!! Men nääääää, kommer inte RIKTIGT ihåg hur kvällen slutade... Ha ha! Hur många år sedan var detta??? 10? Nej! 7 eller 8. =) Men KUL hade vi!

2008-06-23 @ 17:08:14
URL: http://drifwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0