GLAD PÅSK PÅ ER!!!

Jag firar genom att jobba. ;) Gör inget då jag trivs väldigt bra på det här stället. Ikväll blir det dock påskmiddag innehållande något så komplicerat som kronärtkocksbottnar. Någon som vet vad det är kan ju maila mig med en grundlig förklaring. ;) Frågade på Ica och de hade inte riktigt kläm på det. De hittade lappen men inga produkter, så det fick bli kronärtshjärtan istället, jag hoppas det går lika bra och att ingen mästerkock läser detta. =)

På tal om Ica, de är alltför vänliga. Väldigt trevlig personal på "min" Icaaffär. Jag kom in med dunken och behövde påfyllning, och JA det är en sån som det ser ut som man har hembränt i vilken förmodligen alla kunderna också trodde med tanke på hur alla blängde på mig. Men det var bara vatten. Finns ju inget vintervatten i stugan så dunken får duga. Och nej, Angelica- en dunk behöver inte alltid betyda hembränt här uppe... Tsss! ;)

En jobbarkompis sa att Drifwa var så söt så man vill göra en kofta av henne!!! Hmm... Hur tolkar man det? Positivt eller negativt??

Nu ska jag fortsätta äta påskgodis!!!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hm... av min erfarenhet av norr så hmm ...
*LOL*
Hälsa lillstumpan!!
EN GLAD PÅSK ÖNSKAR VI ER
från ett snöigt skåne..
va? jo så e det
*LOL*

2008-03-22 @ 17:21:16
URL: http://www.anglayzors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0