DYNGTELEFON!

MORR!!!

Min tele jävlas lite då och då med att påstå att teleminnet är fullt. Problemet är bara att jag inte HAR något där! NADA! ZERO! NOLL!!! Alla mess ska ligga på minneskortet och gör även det men telen anser att så inte är fallet. Nu går det inte att ringa, för det krävs tydligen minne för det. Inte heller kan folk ringa till mig. Jag kan inte skicka mess och inte heller få. Dels känns det lite kymigt när man bor ute i stugan att inte kunna ringa om något händer och dels är jag ju en SMS- nörd!!! När man sen brukar få från en annan SMS- nörd så är det STOOOORA problem. =( Nu har jag inte kunnat använda den på strax två dygn. Åkte till Elgiganten så fort jag hittade kvittot. Karln tyckte jag skulle åka hem först och prova uppdatera mjukvaran via internet. "Jaja", tänkte jag och åkte hem och laddade ner program från Nokia som behövs och skulle prova. Då säger detta usla program att HOPPSAN KERSTIN!!! Vi är visst inte kompatibla med Windows Vista!!! Så nu måste jag alltså vänta till imorgon. Det här suuuuuuuuger!!! Blir vansinnig när dyra grejer inte fungerar!!!

image81
Tur man har affe- afghan att pussa på!!

SKIIIIIIIT! Skit, skit och åter skit. Jag vill till Övik. Vill busa runt med alla gullungar i stan och se till så Bjästatrollen får träffa Krokstatrollen. =) Nu blev jag glad igen om ni inte la märke till smileyn. GOOOOOOOOOUNGAR!!! Hade gärna varit barnvakt i helgen om jag inte jobbat...

image82
Pirat och Pajas startklara!!

image83
"Kom igen då matte, nu kör vi!!!"

image84
Moahahaha!!! Fattar ni HUUUUR kul det är att köra och HUUUUUR mycket jag längtar till Drifwa kan vara med där framme?!?! =)

image85 
Liiite trötta när vi kommer in efter rundan. =) Hääärligt att se dem jobba! =)

image86
Hee hee RELATIVT söt brorsson!!! =)

COLAKORK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0