GLAD + MSN

Fånigt, klockan är strax 02 och jag är inte ett dugg trött. Får skylla på att jag gick och la mig 15.30 igår... ;) Men är på strålande humör!!!! MSN är fan guld! Gamla vänner, nytt folk och nyas vänner!!! Haft trevliga samtal tills NU! =) Måste skaffa en webkamera jag med så man verkligen pratar! Eller ja, sprätta colakorkar, kolla på månen, sjunga en truddelutt mm...  

Nä dags att tygla flocken och bege mig till stugan. Imorgon ska jag laga telefonen hos Höckerskan! LOVELY! Under tiden ska Wilda och Drifwa demolera hennes lägenhet! Hee hee!!! ;) Nej då de går båda på valpkurs så det ska väl gå bra! INTE! De är galna i varandra!!! Världens bästa vänner... Åhhh känner mig som... En fånpropp (vad nu det är) som missade att det var utställningsdags för dem idag! När hon sen säger att hon kom tvåa i bästa tik blev jag ju så klart nöjd och jätteglad och STOLT över dem! Men jobbade, var på promenad med både brukaren och en halvgalen husky så lät nog disträ. Sen sa hon "Så nära BIS- finalen!" Och jag bara... "Hur tänker hon nu? Är ju både BIR/BIM och BIG kvar." Sen hann hon även säga GRK, men trillade poletten ner??? NEEEJ! När vi lagt på insåg jag ju allt!!! FAAAAAAN VAD DUKTIGA NI ÄR!!!!! Klart ni var nära BIS gumman!!!! Ni skulle ha vunnit rubbet!!! GRATTIS!!! Måste få läsa kritiken imorgon!!!

image87
Mina trötta hjärtan... Drifwa, Pajas och King...

NU! Rullade mina ögon bakåt.... Snark... Har första fotbollsmatchen imorgon... Undra just om vi bytt namn ännu?? PK Press är ju så där alltså med tanke på innebörden... Jaja... Lär väl inte springa alltför mycket med tanke på att jag hade feber igår... Ska bli kul att se vilka som är med i år! Och du, madame, jag har den där transparenta skylten!!! ;)

NÄ! NU! GOD NATT/MORGON!!!

MÄH! Kom på ytterligare en sak! När jag kom hem från jobbet idag så kom Pajas och Pirat springandes och de var överdrivet glada! Släppte även ut pärlan och tvillingarna var galna! De blev så exter så det blev slagsmål av det hela!!! Jag flyttade på Drifwa och skulle sen titta till dem, då kommer Pirat och är alldeles blodig i ögat! Jag kände hur paniken steg, tänkte nu blir han en RIKTIG pirat med lapp för ögat. Usch. Sprang upp med honom och hämtade grejer inne för att inspektera honom. Pajas hade bitit IGENOM ögonlocken- BÄGGE två i ett bett! Rengjorde noga och nu är Pirat ensammen så inte de andra vill tvätta honom, börjar nog blöda väldigt lätt! Tror man han ytliga blodkärl vid ögonen för HUGA så det blödde! Nämen va fasen?! Ser ut som det ljusnar ute?!?!?! Åh imorgon måste jag lägga ut bilder på folk och fä... GOD NATT NU!!! BUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0