PARTY I SKOGEN!

Idag ska alla valpar från valpkursen träffas i skogen! Det ska bli spännande!!! Hoppas de får busa ordentligt med. =) Synd bara att det är så olika storlekar på dem, minsta är ju bara stor som en tekopp och största är väl.. ja... som ett badkar! ;) Typ...

Igår var jag ju på Rod Stewart och blev positivt överraskad! Var betydligt fler låtar man kände igen och kunde texten till, men tvivlar på att alla var hans? Den där "Do you think I'm sexy" har väl ändå inte han sjungit..? Eller? Ja jag vet inte jag... Efter showen ilade man hemöver för att hinna se en glimt av mello. MEN VAD HÄNDE?!?!?! Sverige på 18:e plats, är det ens möjligt?! Måste vara jobbigt för Charlotte när hon var favorit där nere och sen går det ändå så här... USELT! Fattar ingenting. Hade alla invånare i europa tanken att "Alla röstar på henne, jag röstar på någon annan!"??? Förmodligen. Det är vad jag kommer tänka iallafall för att slippa den bistra sanningen om omdömeslöst folk. Kommer Sverige nånsn vara med i toppstriden igen?? Känns inte så. Liiiite kinkig nu.

Hallå!?! HUR MÅR DU?!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha ha ha, du skriver väl för kul, är det min tekopp du syftar till månne? Vi får nog nöja oss att träna på en parkeringsplats eller en golfgreen så länge =) Vi ses, P.

2008-05-27 @ 05:45:30
URL: http://Cbradshaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0