Åhhhh!

Jag tror ju på andar och allt möjligt och omöjligt!!! Jag har hoppats sååååå att jag ska märka av King runt mig men har inte gjort det ännu. "Min" indian sa ju i och för sig att jag kommer märka av honom i pressade och hotande situationer, och än har jag ju inte varit i någon sådan situation.

Däremot har dörrklockan börjat ringa hos mamma och pappa när jag är där och hälsar på. På morgonen runt nio spelar den olika melodier, melodier som inte ens finns i "spellistan".
Likaså tänds och släcks belysningen ute när jag går förbi. Det är faktiskt var och varannan dag de gör det och jag har trott att det bara är något ed mig liksom, som gör att det blir så. Men så pratade pappa med en kvinna som går kurs hos Tery Evans och hon sa att ringklockor och lysen är andarnas första tecken på att de vill prata! =) Så jag och Therese ska dit och prata med henne och se vad vi har runt oss! Känns såååååå spännande!! Det med lysena har pågått under flera år så kanske är det morfar, jag hoppas det. =) OCH KING naturligtvis... Och Totta... Och Ici... Hihi har några jag älskar som inte finns kvar längre, hoppas, hoppas hon ser någon/några! =)

Vet inte om jag berättat om min skyddsängel jag har fram på bilen?? Iallafall är det ett vitt sken fram på huven på min bil, det syns när det är mörkt ute. För någon vecka sedan när jag var ute och körde så såg jag det och att det försvann där framifrån till att åka ganska snabbt över min huv, upp mot rutan och försvinna. I samma sekund det försvann tändes min lampa om att jag måste ta på mig bilbältet. Fastän jag hade det på mig! Jag knäppte lös mig och satte fast det igen, men lampan lös fortfarande. Sekunden efter det fick jag sladd, ingen allvarlig, bilen släppte dock men återfick väggreppet snabbt. Nån ville att jag skulle vara uppmärksam på den! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0