Åhhhhhhhhhhhh... =.(..

Fick även denna bilden... Konstigt att det kan både hugga till i hjärtat samtidigt som man blir glad? Dagen före King fick somna in var Sofia och Jörgen i stugan och knäppte kort på honom... Jag fick ett av dem av Sofia ikväll... Ville ställa upp honom för allra sista gången...
King 14 år och 5 månader...


Åh vad det synd tydligt nu i efterhand... I mina ögon är han pigg och alert, springer runt och hör precis vad man säger och gör allt man ber om och mer därtill!!! Här, dagen före, var han svag i ryggen och bakpartiet, gör ändå sitt bästa för att vara matte till lags. Usch det syns på mina ögon att jag gråtit floder och gör det just i detta nu med.

SAKNAR DIG KING!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Meeen det är bra att gråta och det bästa av allt man FÅR gråta... Jag tror iallafall att han är där uppe och håller koll på dig nu, även fast han skrattar lite så är han STOLT över att få ha haft dig som hans matte i alla år!! Men han har de bra, tror han tränat lite så han blivit stark i bakpartiet och fått världens kondis. Så passa dig han kommer nog utmana dig den dan ni träffas igen!!! =)

Även fast det kommer vara långt bort för oss, för nu är det andras tur att att få rå om dig. Men för han är det nog bara 1 dag bort...?!?!



Kramar//Sofia

2008-11-21 @ 00:03:20
Postat av: martina

guu va fint skrivet sofia! Helt klockrent för precis så där vet jag också att det är. På pricken.



Underbart fin bild på er två!

STOR kram

2008-11-21 @ 01:17:26
Postat av: Anonym

2008-11-21 @ 09:22:36
Postat av: Mamma Carin

Vilka fina bilder (är han proffs).

Håller fullständigt med Sofia som

måste vara en riktig önskevän.

Kramar till både dej och Sofia från

Mamma Carin

2008-11-21 @ 09:30:45
Postat av: Marre

MEN TACK!!!!! Tack tack tack!!!!! =)

2008-11-21 @ 13:14:50
URL: http://drifwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0