Allergi!

Jo nu är det så att jag har fått en allergi. Den yttrar sig i magvärk, huvudvärk och ångest. Allergin uppkommer då AKASSEHELVETE nämns!!!!!!!! Vet inte riktigt om de som jobbar där gått ut lågstadiet för deras matte är fan inte den bästa alltså!!!!!!!! Jag betalar för fasen in mer per månad än jag får ut och jag jobbar 50%!!!!!!
Behöver jag säga att jag är less?? LESS LESS OCH ÅTER LESS!!!

Och imorgon tar Steg Ettan slut. =( Bara skit nu. Suck.

Antar att det är dags på allvar att träna drag nu då snön kommit ganska rejält i stugan där jag brukar köra. Hundarna har varit i stugan i helgen då jag jobbat och när jag kommit hem har de lekt som några galningar i snön och gjort hundänglar! =) Kings favoritsak i snön var att åka stjärtlapp. =) Jag skulle lägga den cirka fem meter ifrån honom, gå och ställa mig bredvid för att sen säga de magiska orden... "HOPP OCH LEK!!!" Och King skuttade fram mot stjärtlappen och i sista steget tog han ett skutt och hoppade rakt mot den med framtassarna för att sen skjuta på men bakbenen och åka lååååångt!!!! =)

Nä som sagt, dags att träna drag!!! Ska ju lära Wilda också så hon kan vara med i mitt lilla spann i vinter. Förhoppningsvis vill Martina och Goa också vara med. =) Och Emelie och Groa! Och kanske Pernilla och Zebbe...? ;) Hihi han kan om inte annat sitta nerbäddad i renfällar och åka med?! =)

IMORGON- RALLYLYDNAD!!!! Skiiiitkul verkligen. Lycka till alla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0