DRAG!

ASGARV! =D

Pratade med Martina igår. Var på tok för längesen vi sågs!!! Har skrivit till henns på MSN angående drag, jag har ju en släde med plats för fem hundar och har en bild i huvudet att Drifwa står längst fram, Goa och Wilda bakom henne och Pajas och Pirat längst bak som ankarhundar. Fatta vad skoj!!! Så jag hade skrivit på Martinas MSN:

- "Hej! Är du intresserad av att hålla på med drag?" 

Hennes kille satt vid datorn då och ropade att jag skrivit till henne.
- "Vad har hon skrivit då?"
-  "Hon undrar om du vill hålla på med drag!"

Var bara det att han inte uttalade det drag som i draghundar utan drag som i dragshow!!!!

Guuuud vad jag skrattade!!!!! =D

Kommentarer
Postat av: martina

Hahaaha! Jaaa jädrar vad roligt det var! Jag tänkte verkligen; vad säger karln??!! Tänk dig, du och jag i karlakläder... ohhh vilken syn! Hua

2008-11-20 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0