Förra vintern...


Skogsvägen intill stugan... King var med och skuttade han också och Safir fick vara lös.... Saknar...


En till bild på gänget som Martina knäppt då hon var hundvakt. Undra hur länge hon fick kämpa för att få dem att sitta så fint på rad?? ;)


King när han fyllde tio år... Älskade jycke...


Tio år här med, tog sitt sista CK...

På tal om Martina förresten...


Här tog jag livet av henne i Hamra!!! ;)

Hon verkar inte ha tyckt det var alltför hemskt iallafall...


... med tanke på att jag fick mig en puss av henne och Höckerskan!!! Notera min EXTREMT belåtna min, vem kan vara annat då man har två vackra damer fastklistrad på kinderna?? ;)

Huckelhöckert lärde jag känna då jag började spela Korpen 2007. Martina via annons på Blocket angående hundvakt. =) Sen visade det sig att dessa två känner varandra sen tidigare då båda har spelat badminton!!! =) Ment to be liksom! =)


Vårt Korpenlag- PKPress. Silver ifjol och brons i år. =) Jag längst till vänster och Sofia har nummer 85.

Satsar på GULD nästa år då och att Sofia börjar igen!!! (Hon har börjat spela i Heffners och är deras nya skyttedrottning!!) ;)

SAKNAR ER!!! KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du spelar fotboll igen!!

2008-11-17 @ 11:41:55
Postat av: martina

ååå NÖJD jag är över bilden! Fångade verkligen min bästa sida :) eller inte... hahaa, men skönt var det iallafall!

Saknar dig också! Men nu tusan blir drag (drrräg) fika, lydnad och mer tid att ses. Äre förstått??

Nu ska jag söka på tidningen7 :)

Pussågonatt

2008-11-19 @ 23:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0