Från sommar till vinter

Fick även bilder av Martina igår från Hamra!!!!  Jisses... Vi hann även prata om den där galna backen där jag bara körde på, bära eller brista liksom. =) Bilder från det kommer! =)


Toppen på Hamra!


Skulle som sagt kunna bosätta mig på ett fjäll. =)


Martina mår toppen på toppen!


Söt skylt i Norge. Hamra ligger bara nån mil från norska gränsen och sex mil bort hittar man närmaste stad i Norge, Röros. Skitmysigt!!


Mjaha här har jag precis hoppat i galna backen. Jag hade glömt mina brillor hemma och fick ha de jag använder när jag åker längd ist, men funkade det med.


Paus i en koja. Torkat renkött och cider. =)


Jag och Pajas i full fart, ser ut som jag håller på att ramla, vilket jag inte gör. Skulle kanske testa göra flygskär med skidorna?? =)


Goa i en paus. Hon lärde sig dra väldigt snabbt! Kul!


Livet på en pinne... Fjällen, drag med hund och sköna pauser! =)


Martinas dagsranson. ;)


After Ski på Solbrännet i Ramundberget!


Sista kvällen. Jag och Martina åkte tillbaka till Ramundberget på kvällen att festa


med bland annat Madde! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0