Maximal otur!!!

Idag när jag var ute med Drifwa stod det en kvinna i granndörren.

-"Åh snälla kan du hjälpa mig???" frågade hon.
- "Japp! Ska bara gå in med Drifwa först!" svarade jag.

Sagt och gjort- in med Drifwa  och ut till damen.

- "Vad vill du ha gjälp med?"
- "Jag får inte på mig min stövel, jag blir galen!"

Så jag drog upp stöveln på henne och tittade på hennes handleder... Hon hade opererat ena handleden och fick ta bort gipset för några dagar sedan och dagen efter ramlade hon och bröt andra handleden så nu var DEN gipsad! Och en stabilt handledsskydd i plast på den andra för hon får inte använda handleden. Då ska man väl för tusan inte behöva gå och ramla?! Eller?

Jaja, tycker synd om henne och sa att hon får komma och plinga på om hon behöver mer hjälp med något...

Kommentarer
Postat av: Mamma

En typisk Maria-grej du är ju alltid så hjälpsam.

Vad hon ska vara glad att ha dej till granne.

En STOR KRAM till min älskade dotter för att du

är den du är.

2008-11-25 @ 12:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0