Nej tant, han är inte till salu!

En dam ville köpa Safir igår!!! Intressant att tänka hur mycket pengar man nu skulle kunna sälja honom för??? Kan inte komma på en summa som verkar vettig, tror faktiskt inte det finns så mycket pengar... Inte för nån av mina hundar ska jag säga. De fyller alla en funktion i mitt hjärta, dels att jag älskar dem så men sen också med personligheterna. Ni vet människor har man ju till olika saker. En del öppnar man upp hjärtat totalt för och berättar ALLT, andra hejar man bara på på stan. Vissa fikar man med och andra spelar man spel med, ja ni fattar... Samma sak är det med hundarna och tur är väl det då att mitt humör svänger så alla får lika mycket egentid! =)


Kommentarer
Postat av: mamman

ALDRIG I LIVET!!!!!!!!!!!!!!!



Ingen är till salu.Kram mamma

2008-11-22 @ 11:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0