Snökaos

Jag FÖRSTÅR mig inte på Stockholmarna!!

Imorse fick jag ett mess av min vän Jannika (som faktiskt bor i Sthlm, men är snösmart ändå!) och det snöade där nere så ingen visste vad som skulle göras.

Vintern kommer alla år, det är ingen nyhet att det medför SNÖ! Har ni så dåligt minne att det glöms bort? Vad är det då i er mat ni saknar eller är det kanske rentav luften?

Det finns något som heter plogbil. Kan vara bra att ha redo när de här vita små flingorna kommer från skyn. Hörde idag på radion att (hör och häpna) BRANDMÄNNEN fick skjutsa runt HEMTJÄNSTEN i BANDVAGN så de kunde nå sina gamla. Är det sant??? Har de inte vinterdäck??? Baaaaaaaaaaaaaaah!!!

Våra skattepengar går alltså åt till att brandmännen ska skjutsa... Äh, you get my point, riiiiight?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

nu ska du inte klaga på stockholmarna ;-)

2008-11-25 @ 11:41:10
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Det där hade jag inte kunnat säga bättre själv, såååå konstigt dom funkar dom där Stockholmarna ;)

2008-11-25 @ 17:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0