STOPP!!!

Innan ni nu börjar säga/skriva att "Vad fin sidan blivit, vad duktig du är som lyckats!" Vill jag bara säga att det INTE är jag som gjort detta!!! Det är min allra bästa Soffe som gjort det åt mig! Som tack för detta kanske hon ska få "slippa" nån av utställningarna nästa år. Bra deal va?! ;)
Jag är för korkad för att lyckas. Jag försökte och vad hände?? JO! Tomterött ta mig fan överallt förutom att det hoppade upp tre bilder med MAT högst upp och en tomatjävel vid alla inlägg! =D Hahaha behövs proffs för sånt här, som min vän Sofi. Nyfiken på hennes blogg och hemsida?? =)

www.goldens.se
http://goldens.blogg.se

Men återvänd gärna hit sen! ;)


TACK SOFFE FÖR HJÄLPEN!!! GULD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0