Tönt eller mysfaktor???

Ja tro det eller ej men det är frågan det!!!


Bild från SVTs hemsida: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=99166&from=program_ao


Jag bara ÄLSKAR Anki och Pytte och Häxan Surtant! Men då jag inte har barn är det liksom inte accepterat att krypa ner i soffan och mysa till programmet. Jag blir en tönt. Så... OM jag har barn så får jag se dessa program! Nån som har ett eller flera barn att låna ut?! Jag menar de går ju inte att köpa på Ica, och ska jag producera själv måste jag ju vänta nio månader och sen är det ändå genomskinligt att sätta en tvåveckors bebis framför TVn!!!

DAGENS PROBLEM!!!!!!!!!!!!!!

"Här är semesterstängt på grund av sjukdom!!!!" -Häxan Surtant
"Jutt de ja" - Det trassliga trollet Trygve.


Kommentarer
Postat av: Em

Haha, jo jag insåg det med efter att jag hade skickat, men orkade inte skicka igen :p



Mja, jag och en kompis fikade och tittade på henne, när han tog min mobil och lekte med medans Irma var på scen. Men filmen var inget bra iallafall, tyvärr.

Var en helikopter som cirkulerade över platsen så man hör bara ett surrande ljud. Ska se om jag orkar mmsa den till henne, ser lite kul ut faktist..



Allt bra med dig då?

2008-11-18 @ 16:19:53
URL: http://www.metrobloggen.se/emem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0