Det finns pensionärer och pensionärer!!!

Kring denna lägenhet har det varit ett jädra gnäll från folk och fä, INTE bara pensionärer bör tilläggas. Är väl förmodligen för att jag bor i Sundsvall också, aldrig sånt här gnäll i Övik medan jag bodde där!
Iallafall var det för någon vecka sedan, jag var precis på väg in med mina hundar och såg tre pensionärer stå och prata och peka på hundarna. Jag pinnade på och sprang in, orkade inte höra vad det var om. Idag på morgonprommisen var jag precis på väg in igen då jag såg två av dem komma gående.
-"Skynda dig nu!" sa den ena till den andra och de ökade stegen. Ont i hjärtat och en klump i magen kom som ett brev på posten! Men av ingen som helst anledning! De var bara snälla och trevliga och har sett oss sååååå många gånger men aldrig hunnit prata med oss! =)
Hundarna är sååå vackra! De är väl riktiga utställningshundar??! Åhhh den där är nog det tjusigaste jag någonsin sett! (syftade på Safir)
- Är det där en grönlandshund?
- Nej det är en siberian husky.
- Är det inte en sån som man åker hundspann med?
- Jo det är det.
- Ja jag sa ju det, en grönlandshund!

=D Hihihi

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken söt liten solskenshistoria. Kram

2008-10-27 @ 11:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0