Insåg igår till min fasa

att det är fara och färde med min kropp!!!
Igår skulle vi träna drag på brukshundklubben, och nej, INTE DRAGSHOW! Om det vore så väl... Nej här var det ut i regnet och springa på ett urkasst spår vid Skönviksbacken. Mörkt, regnigt, halt och inte slätt där man sprang. Ingen kondis för fem öre...

Är det inte det ultimata sättet att inse att man börjar bli gammal när man vägrar springa nerför med rädsla att ramla???

TUR som tusan jag har en dragvillig Drifwa i min ägo. Hon fick sitta med selen på redan i bilen så hon satt och laddade med finfin huskysång och på slutet skrek hon verkligen ut sin iver. Sen var linan sträckt från första springsteget- till sista. Tack och lov...

Nej nu jädrar måste jag göra ett ryck, måste få upp kondisen inför vintern med all skidåkning som kommer bli!!!

Inte världens uppladdning då jag imorgon ska ut med laget på avslutning... Middag, öl och grejer.. Jaja! Men sen så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0