Min älskade mormor!


Jag och mormor på hennes 80 årsdag -04.

Mormor Mary Emerald:
Jag älskar dig och det i mångfald!
Din och morfar Folkes kärlek har jag alltid fått,
från jag var nyfödd till alla år som nu gått.
Ni har alltid funnits i mitt hjärta,
varit med om både glädje och smärta.
Dina händer har uträttat underverk
i allt från dockor till mat och bakverk.
Love you!



Vackra mormor -04


Mormor och jag töntar oss sist jag var upp... ;)

Mormor: Maria varför har du ingen pojkvän?
Jag: Men jag vill ju inte ha någon!
M: Nä det är sant, en redig kvinna klarar sig själv!
J: Stämmer!
M: Men du och Magnus Carlsson skulle vara ett sånt vackert par! Gudomliga barn!
J: Jaaadu mormor, vi har nog mer gemensamt än du kan tro... ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

mmmmm, härliga juvliga mormorar... =)

2008-10-30 @ 00:05:18
Postat av: Pernilla

jaja, ett L mer eller mindre alla förstår säkert ändå? =)

2008-10-30 @ 00:06:58
Postat av: Pernilla

Har Magnus och du en massa gemensamt?,,,,,, Vad? Samma byxtyg? hehe...

2008-10-30 @ 00:10:30
Postat av: Marre

Hee hee! Ja, antingen har vi mycket gemensamt, eller absolut inte NÅT! Vi tittar inte åt samma håll, spelar inte i samma liga... ;) Hihi!



2008-10-30 @ 11:31:44
URL: http://drifwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0