Min tassuering

När King fyllde 13 år gjorde jag hans tassavtryck på ett papper och jag fick den som tatuerig av min vän Martina!
Hon sa bara att hon hade en överraskning till mig och det visade sig att vi hamnade hos tatueraren. Vi skulle boka tid! Trodde det var det hon hade på lur då hon vet jag velat göra den, men så var inte fallet, jag fick även själva tatueringen av henne! =)


King och jag tass i hand. Min älskade jycke...


STOR var den. =)


Bilden innan den åkte in i tatuerarens dator!


Skräckens bord!! ;) Hihi nej är inte så farligt...


Ditritad!


Nu börjar det hända saker!


Arbete pågår...


Jorå, liiiiite ont gör det på fläsket!


KLAR!


Där sitter den....


Något år senare, helt läkt. =) Den läkte väldigt snabbt, men hittade inget kort förutom detta. =)

Så jag har King för alltid förevigad på min rygg!!! UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0