Saknas bilder i denna blogg!

Tror jag skapade den här bloggen i...? Maj? Så allt före maj -08 var är det liksom???

Kollade igenom min dator efter lite pics och la dem i en mapp för att blogga om! =)

Here we go! ;)


Jag på julafton med min favoritdocka Elin. Naturligtvis hette dockan Elin efter min supersöta kusin Elin som för övrig var ägare till denna hunden- gumman; en snäll liten pudel. =) Redan här var jag hundtokig och Gumman och den amerikanska cockerspanieln Lufsen var mina två absoluta favoriter!

På tal om barn; de här fem åren har varit berikande för min familj! Inte bara hundar har tillkommit, även otroligt efterlängtade goungar!!!
Min bror Stefan var först ut; Julia är född -03 och vem är gudmor om inte JAG! Stolt som en tupp!!!


Sötaste JULIA! =) Love you!

Bara ett år, en månad och en dag (fast dag åt fel håll) senare kom hennes busfrö till lillasyster- Alice!


Min älskade storebror Stefan håller i Alice medan hon döps. =) Älskar dig med Alice! Fasters rikedomar!


Tre månader efter Alice föddes kom ett nytt stjärnskott!!! Min andra bror och hans fru födde lilla Saga!!! Tror ni jag är stolt eller stolt?! =)

Sen var det lugn på barnfronten igen innan Stefan fick barn igen 2006. Lilla Sanna! =)

Här ska hon visa hur man ändrar låt på stereon! GOUNGE! Hon är en riktig spjuver! LOVE!

Sen i november -07 kom en liten pojke, Jörgens son!


Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw! Lille Melker! Inte många karlar på min topplista, men han står överst!!! =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

OJ oj oj oj, vilka sötisar... =)

2008-10-28 @ 16:42:13
Postat av: Marre

Ja jag ÄLSKAR dem såååååååååååååå mycket!!! Saknar dem varje dag!!!

2008-10-28 @ 17:12:50
URL: http://drifwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0