DÖDLIGT SUGEN PÅ PICNIC!!!

Wiiiiiiiiiiiiie! Detta måste åtgärdas! =D Rödvin, Swingfly, Jason Mraz, filt, Brittanlåtar på speciellt vis, värme, vila och ljus...
COLAKORKAR! ;)

Dusch och mat-time nu. Prommis med de som fått vara hemma idag... Önskar det gick att ställa Safir även fast han är nerklippt, han rör sig ju som en dröm!

-"Fågeln verkar sjuk..."
- "Ja det måste ha hänt något vid förlossningen."

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Någon som på allvar vet om Swingfly är svenska?? Det står "Sverige" bak på ryggen på en av dem, men va faan, jag har en tröja "Made in Taiwan" med men inte tusan kommer jag därifrån för det! ;)
Önska kan och får man!

Försökte impa igår. Böjde mig över ett bur och pratade med en råtta. Tog den till och med på svansen (den stack ut) och kände mig mycket nöjd med mig själv. Yeah right!!! Var sen "tvungen" att klappa den och försökte hålla i den men ICKE sa min hand, det gick den inte med på. Råttan hann iallafall sätta ner en fot på min hand så liiiite stolt är jag att jag inte bara drog iväg handen! =)

HUNGRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0