Ö-vik IGEN! =)

Dagen efter festen var det bara till att kliva upp tidigt, packa bort alla prylar jag bara dumpat i vardagsrummet och sen ge sig iväg till Övik med Sofia!!! =) Tyvärr var Wilda halt så hon följde inte med... =(

Vi stannade till på $$DollarStore$$ coh kollade läget och töntade oss på vanligt Marre och Sofia manér.

Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

;) TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Före detta trodde Sofia att jag fortfarande var... Låt oss kalla det onykter då jag satt och sjöng för Kung och fosterland i bilen.


Vi gick över till Soffe på kvällen efter vi badat Drifwa för att kolla på lill-Sigge och Gizmos egna stil när han fönas. =)


Efter lördagen tjoflöjt i ringarna vilade vi lite innan vi gjorde oss klara för att gå ut. Även Huckel-Höckert drack enbart öl denna kväll, nåväl, förutom varsin drink hos maaaamma och paaappa först.

ETT, TVÅ, TRE, TÅLAMOD!!!!!!
Jag har bilen i cigaretterna!!!

Moahahahahaha!!! XD


På söndagen var vi RELATIVT trötta... Chips var icket att förneka denna dag! Fast... Det är det å andra sidan aldrig... ;) Middagen åt vi på mamma och pappas baksida. Mamma stekte på strimlat fläskkött och wokade grönsaker på Muurikkan (eller hur det stavas) och till det vitlökssås med åtta vitlöksklyftor i. Joooodå, smakar fortfarande vitlök!!! ;) Sen lindade vi in detta i ett Tortillabröd. GOTT!!!!


Mamma!!!


Mmmmm, mmmm, mmm!!! Sofia ville dock inte ha efter gårdagen! ;)

På måndagen skulle vi hem, men hann förbi en av mina bröder med fru och barn och fika gofika!

Det blev denna bror den här gången! =) Fiiiiin bild va??

Nu är det så tråkigt att vi inte knäppte något kort på mig och Sofia, vad vi hade för kläder på oss. Saga, 4 år och 4 månader sitter och ritar och börjar titta på mig. Viskar sen till mamma att hon ska rita av mig. Klockrent!!! Sen börjar hon snegla på Sofia med och bredvid mig på teckningen hamnar Sofia! =)


Jag i vit tröja, jeans och ett stort silversmycke. Har längre hår än Sofia. Sofia hade rosa tröja med knappar på, jeans och ett mindre  halsband än mig. Är hon inte duktig?!?!?!

Efter vi var där åkte vi snabbt förbi stan och hittade skinnjackan åt mig!!!!!!!!!!!!!!!! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0