Stairway to heaven!!!

Såg Alvin och gänget igår och mös i soffan. =)
Walla walla bing bang! Ganska söta chipmunks. =)
Trodde jag var ensam om att kunna klappa med fötterna som en säl, att det är en talang som bara jag har, men INTE! Nu är vi två! =)

Kom hem SENT. Sov till halv elva med en liten trött huskytös i sängen. Hon var nog helt slut efter gårdagens utställning. Hade inte hennes stadiga bur med mig så hon satt bara i kompostgaller och det känns inte alltför tryggt så hon var ute mest hela tiden. Idag har varit en lugn dag. Prommis med jyckarna, bus på tomten och sen MSN med vänner. Ska nog ner till mormor en sväng och börja på tomten tror jag. Jag och Helena ska ner med barnen mest troligt imorgon och fixa. Hemtjänsten har inte ringt något idag så jag antar att allt är lugn där... Hon ringde 5 i morse...
- "Hej Maria, vad gör du?"
- "Ligger och sover, det är ju mitt i natten mormor..."
- "Mitt i natten??"
- "Ja klockan är 5!"
- "På eftermiddagen ja!"
- "Nej på morgonen..."
- "Åh jisses då, god natt, vi hörs sen!"

Söt mormor... Inte lätt. Inte alls lätt!

Nä om man ska ta och göra någon nytta?! Solen skenar och jag sitter inne, fyyyyy mig!


Känns som det blir snabbmat idag... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0