Jag fattar ingenting. =(




Fick höra något hemskt i förrgår. Grannen har dött. Favoritgrannen som alltid knackade på fönstret när man gick förbi med hundarna för att få prata med Safir. Gick jag inte med Safir frågade hon alltid var han var. Hon tyckte om honom och det var verkligen ömsesidigt. De stod jämt och pratade. Alla som känner Safir vet ju hur han kan prata, men med Berit SKREK han verkligen! Huvuden poppade upp som små svampar i fönstren i grannskapen för att se så jag inte tog ihjäl hundstackaren... När Safir fyllde år för något år sedan plingade hon på dörren med ett ben med en röd rosett på till honom. =)
Fick en chock när jag hörde det. Har sedan dess tittat extra mycket mot hennes fönster, förväntar mig att det ska vara en annan med samma namn bara som gått bort. Visst, det var ett tag sedan jag såg henne men hon verkade inte sjuk!!! Så idag träffade jag en annan granne och fick höra hur det var... I slutet på förra veckan avled hon efter att ha brutit lårbenshalsen sex veckor tidigare. I samband med operationen upptäckte de cancer, SEX VECKOR!!!!! Från frisk och glad till... Sorgligt. Förstår inte varför sånt här ska hända bra människor. Världen är full av rötägg, varför vänder sig inte detta lottospel, som cancer är, till dem???!!! Världen, och i synnerhet Sundsvall måste få ha kvar glada, snälla och trevliga människor! Inte undra på att världen går under...

Ta hand om varandra!!

/Marre 

Kommentarer
Postat av: Thera

Men vännen...JA det är farligt ledsamt......

LÅNG varm kram till dej.......



trösta



/Jag!

2008-09-15 @ 09:58:29
Postat av: ..... ....... ...

Har jag inte gråtit nog nu? Tar detta mörker aldrig slut? Nu är det sol på min balkong. Hur kan natten, hur kan natten va så, hur kan natten va så lång? Så lång... Så lång... Såååååå lång..."

2008-09-15 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0