Different Dogs!!!




Woooooooooohooooo!!!! Jag kommer vara domare på Different Dogsutställningen i Matfors den 6/6! Thera blir min sekreterare så det kan inte bli bättre!!! =) Liiiiite tråkigt känns det dock att jag därför INTE kan ställa Pajas och Pirat...

Såååå min uppmaning till alla er med blandraser och oregistrerade jyckar blir att anmäla er till en rolig dag i Matfors!

Här kommer "annonsen" från Different Dogsordföranden Sarah Notefält



Hej på er,  
Nu har vi spikat datumet för årets blandrasutställning som blir lördagen den 6 juni, i Matfors.
Vi kör samma upplägg som tidigare i princip.
Nytt för i år är att vi har utökat antalet domare/ringar till tre istället för två för att försöka korta ner väntetiden för alla deltagare.  

Klara domare hittills är Maria Näslund & Kent Strandberg.  

Unghundsklassen kommer även i år att delas om deltagarantalet blir fler än 30st. Det innebär att det blir två separata prisutdelningar i unghundsklassen.
Senior- och veteranklassen kommer att slås ihop om deltagarantalet blir för lågt.  

Vi kör hundrace och barn med hund under domarnas lunchpaus i vanlig ordning och vi kommer naturligtvis att kora våra specialer under dagen.  

Anmälningsavgiften är 200kr/klass för samtliga klasser från i år.

Sista anmälningsdag är 15maj och betalningen önskar vi ha oss tillhanda senast den 20maj.

Obs! anmälan är bindande!  

Besök gärna vår hemsida:
http://www.differentdogs.se/  

Varmt välkommen till en trevlig utställningsdag!

Med vänliga hälsningar  

Sarah Notefält Different Dogs

Kommentarer
Postat av: EmmA

Hej,



Jag ser att du ska dömma en blandrasutställning i matfors i år.. Jag sitter nämligen med i en styrelse för en hundklubb uppe i skellefteå och letar en dommare så att vi skulle kunna hålla en sådan utställning här uppe med.. jag undar därför om du skulle kunna tänka dig dömma en blandrasutställning här med någon gång i framtiden? Eller om du känner någon som skulle kunna göra det?



mvh Emma

2010-03-19 @ 15:48:10
URL: http://www.bureahundklubb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0