Kunde inte låta bli...



Någon som vet hur det går/gått för killarna i The Slaves???

Hihihi tror det var 2005 som jag var nere i Sthlm och skickade sms till Irma för att kolla om hon hade någon spelning då jag var nere. Det hade hon visade det sig, på Kulturmagasinets tak! =) Det var dock inte själv, utan hon medverkade i det här bandet då hennes man Nino är med. =) Ovanligt att höra Irma i denna typen av musik, men skicklig som hon är klarar hennes röst ALLT! =)
Och sen hällde jag en öl över henne... =( Är nog bland de mest pinsamma sakerna jag gjort i hela mitt liv!!!! Hoppas, hoppas, hoppas hon fick ordning på sin kappa!!! =/

Liiiiite konstigt är det att jag sett henne sååååååå många gånger nu men ALDRIG hört henne sjunga hennes egna låtar... Min drömspelning är nog att höra hennes skiva Andas Fritt live.

Nu ljuger jag!!! Har hört hennes "Bomull och blad" då hon sjöng på Priden! =) Men that's it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0