ÄNGLAHÅR!!!!

TACK SOFFE!

Hade glömt bort det, eller inte glömt som i GLÖMT! Men tillfällig glömska!!!

När jag var liten fick jag flera kassar Starlet av mina äldre kusiner Camilla och Åsa. Så för en veckas tid var jag liiiiite inne bland de populära i skolan. ;) Som den nörd jag är plockade jag ut lite recept som jag faktiskt än idag använder! =) Bland annat fanns då detta änglahår som jag och Soffe gjorde väldigt ofta!

Som jag kommer ihåg det (rätta mig om jag har fel Soffe) så kokade man upp mjölk, mosade en banan och strödde på lite vaniljsocker på bananen och la den i en stor kopp, hällde på mjölken och toppade med lite kanel. MUMMA PÅ KVÄLLARNA!!! Måste nog åka och köpa bananer tror jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0