Bandis


Kolla så vackert jag har det i stugan...

Kom dit en dag för att släppa ut hundarna och ta lite saker. Då kom Stefan som bor några stugor bort och sa att han råkat göra en snökant med sin traktor vid min nerfart. Ingen fara, tyckte jag, jag kan ändå inte köra ner bilen vintertid utan parkar hos grannarna. Han sa då att han skulle ta bort den så jag lättare kunde gå ner. Jag sprang ner och härjade med hundarna på tomten och gick in för att ta lite prylar. Jag tyckte att traktorn lät äldigt nära och att han hållt på länge för den där stackars kanten, så jag tittade ut och då hade han skottat ända fram till gäststugan!!!! =)



Tack Stefan!!!


Min vackra snöpaj!




Kommentarer
Postat av: K.

Ehh.. vår stuga är det fortfarande.

2009-01-28 @ 15:52:06
Postat av: Anonym

Här händer det inte mycket

2009-01-31 @ 11:39:17
Postat av: Anonym

JA du har det fint i DIN stuga gumman......

Allt du rör vid blir vackert och underbart!!!



JÄDM,SJHPBG!

2009-01-31 @ 13:19:06
Postat av: Anonym

Din?? Trodde dom va två som äger den??

2009-02-01 @ 13:48:12
Postat av: Thera

JA man kan tro det...

Klart "dom" är två som äger den.....

Men man kan juh inte säga att -VA fin stuga NI har!,då DOM inte längre är ett par?!?!!? Eller har jag fel?



Fin stuga DU har Älskling!

Och krisse, va fin stuga du med är med och äger!



/Thera

2009-02-01 @ 21:50:33
Postat av: Anonym

Känns väl som om Maria varit där betydligt mer, är förmodligen därför hon säger SIN stuga och som Thera säger så finns inte NI längre...

2009-02-02 @ 09:22:23
Postat av: Sumo

Hur gammal är vi här då som håller på hahahahhaa ja ja kan inte säga annat!

2009-02-02 @ 19:15:17
Postat av: Anna

JA jag håller helt med i detta tok fjantiga sakerna som vissa kommenterar i denna bloggen,JA men är det nödvändigt att mäsrka ord på ditt och mitt?

JA så jag undrar med hur gammla vissa är!

10 eller 34........?!!????



Ditt, mitt,erat,hennes?



2009-02-03 @ 21:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0