DE DRABBADE!!!



Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Vi är besatta tror jag!!! =D Jag följde serien när den gick på TV, antingen 2003 eller 2004. Helt gelen i den och köpte sen DVD-boxen som jag sett ett antal gånger. Nu är det alltså dags igen!!!! Känns som om vi suttit ett dygn och glott på dumburken!!! =D



De Drabbade är en svensk serie som fått på tok för lite publicitet!!! Några av eliten av svenska skådisar är med, såsom EVA RÖSE (gaaaaaaaaaaah ;) ) och Lia Boysen. Även en hel del, för mig, okända skådisar är med men alla spelar otroligt bra!!!

Tyvärr har jag ingen större lust att försöka förklara vad det handlar om då folk förmodligen tappar intresset då jag säger ljus och mörker- det goda  VS det onda. DEN SLUTGILTIGA PRÖVNINGEN!
Men det är såååååå jävla bra! Vi har bara två avsnitt kvar nu, men glöm att du för låna boxen sen, de finns att köpa på tex www.cdon.com så in där och köp och stöd SVENSK FILMINDUSTRI när den är som BÄST! =D


Lia Boysen spelar två roller- både mörker och ljus. Men vem bestämmer vad som är ont och gott? I krig anser båda parter att just DE har rätt och att de andra är onda!!!

Trailer för serien finns på www.svt.se

Må så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0