Flyttar hem...

Det har varit tyst från mig ett tag, det beror på att jag har tagit beslutet om att jag ska flytta tillbaka till Övik. Jag ska ta över mormors hus och renovera upp det.
Naturligtvis känns det jobbigt att lämna allt och alla nere i Sundsvall/Timrå men det är i Övik jag vill bo. Pirat stannar kvar nere med Krisse, resten av hundarna följer med mig.
Trist med brukshundklubben som jag tycker mycket om i Timrå. Väldigt bra folk med Helene i spetsen. Kanske kan jag vara kvar som medlem där ändå...?
Sofia, Martina och Pernilla; ni vet att det bara är att komma upp och hälsa på och stanna så länge ni vill!!! Jag har ju för tusan snart ett helt hus!!! =D
Gäller naturligtvis alla mina vänner, var ni än bor!!!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄLKOMMEN ÄLSKADE DU.

Kram/mamma

2009-01-15 @ 18:10:26
Postat av: Ann-Helen

Du måste göra det som känns bäst för dig vännen.. det man mår bra av..Kram

2009-01-15 @ 18:34:17
Postat av: Martina & Goa

Å vännen... Jag vet att du kommer att må så BRA när du kommer hem. Lugnet kommer att infinna sig och hjärtat kommer att slå sig till ro. Har ju vetat hela tiden att den här dagen kommer men det känns konstigt iallafall...

KLART att vi kommer upp, det är ju bara ett stenkast bort. PUSSEN

2009-01-16 @ 02:18:16
Postat av: Pernilla

Åhh, så trist, för mig och många fler så klart! Hoppas verkligen att allt blir sååå toppenbra som du förtjänar att ha det! Jag å Zebben får väl brajsa in å hälsa på er när vi åker till brorsan i Umeå...

Det finns ju mobiler och datorer i massor, så det kommer ju att funka bra ändå för oss som blir kvar här nere i södern :)



Må så gott vännen, vi skrivs och hörs och ses...



Många kramar

2009-01-16 @ 12:15:35
Postat av: Anonym

Vad stolt jag blir över dig! Bra beslut som kommer göra dig gott.. Stark du är..

2009-01-16 @ 16:15:05
Postat av: Anonym

Flytta inte... =.(..

2009-01-19 @ 09:40:35
Postat av: Angelica

Bra! jag kommer!!! PUSS

2009-01-21 @ 22:06:08
URL: http://www.anglayzors.se
Postat av: Anonym

Det blir bra att ha dig på närmre håll. Skönt med hjälp från hundkunnig!

2009-01-23 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0