Första flyttlasset avklarat...

När helgen var avklarad hade världens bästa Sofia lovat mig att ta soffan och sängen från stugan. Vi skulle hyra släp och jag hade kollat ut vilket jag skulle hyra osv. Så när jag hämtat henne åkte vi till OK i Timrå för att hämta det. Hasse följde med ut för att sätta fast det (HATAR ATT JAG INTE KAN SÅNT SJÄLV!!!) och kolla så allt skulle fungera. Lyset vägrade tändas bak på vagnen men blinkers fungerade. Vi provade även den andra vagnen; samma sak. SUCK!!!!

"Kan det vara en säkring?" frågade jag.
"Nej då skulle inget funka" sa han.

Så kom jag på det. Mitt monster till husky demolerade ju hela bagaget för inte så länge sedan. Tror varje liten sladd som ligger bakom inredningen är avtuggad!!! Där hade vi svaret!!! INGEN annan vi kände hade dragkrok på bilen så jag fick pengarna tillbaka. SURT!!! Ville ju verkligen få upp soffan och sängen iallafall så jag kan börja vara i huset!!! Vill helst inte sitta med mormors prylar...

Vi åkte till stugan och släppte lös alla hundarna i skogen. Full syra på alla utom Safir som bara måste tassa runt bakom sin tjej: Wilda. Han är så kär så det är synd om honom. Knepigt det där, det har han varit sedan hon var åtta veckor, heeeeelt galen!!! =)

Pajas och Pirat ränner mest för sig själv för att äta hästbajs eller spana in om nån ny hund kommit till området medan Drifwa leker med Wilda och leker actionman!!! Ni ska se hur hon far fram i skog och mark- GALEN! =)

Efter vi varit där så packade jag bilen knökfull med prylar och åkte direkt mot Övik!

Ska ta och kolla om jag har lite nya bilder att lägga upp, var ju ett tag sen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0