VAKEN HELG!

Jobbar i Sundsvall i helgen, natt, och har sedan anatomikurs på dagarna, HUR SKA DET GÅ?! Nån med tips kan väl höra av sig?! JISSES! Får pimlpa kaffe och Red Bull!

Missförstå mig inte, kommer bli kalaskul och ett liiiitet steg närmare min dröm om hunddomare! =)

Igår införskaffades MILJONER hundleksaker. Pajas var tvungen att få två gosedjur som Goa hade som han bara älskar!!! Eller de är inte precis likadana, men LÅTER lika. En av dem är ett får som verkligen låter som ett får om man biter den på rumpan. Den andra är en höna som man tippar upp och ner så låter den. Pajas ÄLSKAR dem!!! Han sover med dem i sin säng och använder dem som kudde om han ligger på golvet.
De fick även saker de kan ha dragkamp med och en STOR säck hundmat med sånt grejs i som de älskar. Så nu ligger de mätta och sover i en hög, mätta och utmattade av lek, precis som det ska vara! =)

Kommentarer
Postat av: Soffi-propp

Nämen var det anatomikursen den här helgen?!?!?

Varför frågade du då om vi skulle hitta på nåt på dagarna... Hmm hur ska jag tolka detta, att du erbjuder att vara med mig men du visste att du inte skulle kunna så därför kunde du fråga!! Eller hur visst var det så?!?! ;-) Din lilla fuling!



Aja jag får väl roa mig själv då så syns vi väl på måndag då jag duger till att bära grejer... Hihi

Tycker iallafall att red bull och kaffe låter som enda alternativet i helgen!!

Lycka till vännen!!



Kramar från Sofia o Wilda

2009-01-23 @ 19:28:53
Postat av: Maria H

Hoppas kursen blir givande! Jag har "ryggläge" här hemma och sörjer att det inte blev någon kurs den här helgen för min del./ Hälsar hon i Övik med Labradorerna =)

2009-01-23 @ 20:48:39
Postat av: MARRE

Hihihi i ärlighetens namn hade jag glömt bort det Sofia, äger ingen kalender och när jag kom på det skrev jag det här och du sa ju att du skulle göra något med Jörgen så trodde det var lugnt... =)

Du är världens bästa och duger till betydligt mer än bära prylers! PUSS!



Ja känns verkligen skittråkigt att du inte ska med Maria, men förstår din rygg och att du måste ligga ner... Hoppas det går över strax, uppdaterar bloggen ikväll om hur det var!

2009-01-24 @ 10:13:16
URL: http://drifwa.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Måste väl börja skriva kommentarer här då jag följer din blogg troget....Men ibland är det lite långt mellan inläggen =) Hoppas det går bra på kursen. Kram från Kroksta.

2009-01-24 @ 23:01:49
Postat av: Helena

Hej! Måste väl börja skriva kommentarer här då jag följer din blogg troget....Men ibland är det lite långt mellan inläggen =) Hoppas det går bra på kursen. Kram från Kroksta.

2009-01-24 @ 23:02:37
Postat av: Soffe

Låter som om du skulle behöva lite änglahår (visst var det så det hette?). Var så fruktansvärt längesedan jag åt/drack det!! Haha!! =)

2009-01-25 @ 00:51:07
Postat av: Mamma

LYCKA TILL,VÄNNEN.Tänker på dej.



Kram/mamma

2009-01-25 @ 12:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0