LYCKLIG!!!!

Åhhhhh nu ÄNTLIGEN kan jag berätta vad som hänt!!!! Nu är allt på plats och igår var förmodligen det mest romantiska jag varit med om. Eller det var inte igår, utan inatt, strax efter tolv så det skulle vara på vår dag, den 4/7!!! Hela USA firar oss idag med! ;)
Nån som inte fattar något? Ska ta det från början...

Den 28e var jag och gumman i mamma och pappas stuga i Rössjö och solade och badade och hade picnic på en filt. Vi hade köpt med såna där bokstavskex och när jag tittade vad Thera skrivit så hoppade hjärtat trippelvolter!!! =)


Blev sååååååå jädra glad!!!!

Och vad jag svarade??

SÅKLART!!!!!! =D


Kärlek, lycka, tro


Våra fötter där vi låg på filten. Jo det är mina till vänster OCH jag lever i allra högsta grad vilket man inte kan tro då man tittar på den bilden!!! Solen skenade bara på Therese, men hon kommer ju med solsken till mig (nynnar på Östen med restens låt) och värmer mitt hjärta.


Vår utsikt...








MEJ
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
DEJ



Så två dagar senare var vi på Greens Guld och kollade storlekarna och bestämde vilka ringar vi skulle ha. =) Vi var väldigt eniga (som i allt annat) om vad vi ville ha och det blev en guldring, ganska tjock och som är välvd så de ser lite bulliga ut. =) Vi ville ha våra namn i ringarna, eller ja, mitt namn i Theras ring och hennes i min samt dagens datum 4/7-09!!! =) De kunde vara färdiga till på torsdagen så när vi hämtade dem fram till vi tog på dem, strax efter tolv var TORTYR på hög nivå! Vi tog ner asken miljoner gånger och tittade på dem, kände lite, men aldrig samtidigt. =)



Så igår hade ju Therese karaoke ute i Gullviks Havsbad och jag fick kila lite tidigare från jobbet så jag skulle hinna hem och hämta henne och köra dit ut innan det började. Tyvärr kunde ingen vi känner följa med så jag trodde jag skulle sitta fånig själv vid ett bord, men ICKE! När första låten bara hade börjat så kom en tjej och satte sig vid bordet och vi hade riktigt skoj! Hennes vänner kom också dit och denna kvällen flög lapparna upp till Therese. Alla bäst var det naturligtvis när gumman själv sjöng, vilket hon gjorde en hel del till min stora glädje.



Så när klockan blev tolv slog hon igång någon låt som någon fick sjunga, kom och tog mig i handen och vi gick ut på bryggan där hon frågade om jag ville förlova mig med henne....

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Så vi tog på oss ringarna och kramades innan vi sprang in igen för att låten började ta slut. Therese hade bara cirka tjugo minuter tidigare sjungit vår låt Jason Mraz - I'm Yours men sa i micken att det kan kanske bli tjatigt men att hon tänkte sjunga den igen för hon hade något att fira. Hon ville sjunga den till sin flickvän som hon ikväll förlovat sig med!!!! Publiken jublade och applåderade och Therese ville att jag skulle komma upp på scenen... Tjejen jag suttit med på kvällen tog tag i min arm och drog upp mig till henne och publiken fortsatte att busvissla och tjoa och tjimma. =) Så började hon sjunga låten igen och höll min hand... Hade fullt sjå att hålla tårarna tillbaka. Blinkade som en tok medan jag log så jag fick ont i käkarna. =) Det var en underbar kväll!!! När vi åkte därifrån ringde vi naturligtvis mamma och pappa- väckte upp dem men glada ville de att vi skulle komma och visa ringarna. =)



JAG ÄLSKAR DIG THERSESE!!!!

Kommentarer
Postat av: Louize JW

GRATTIS PÅ ER :D

ne nu jäklar måste vi ju köpa en förlovningspresent :)



KRAMAR

2009-07-04 @ 15:20:00
URL: http://marianova.com/users/whimsical
Postat av: Hanna

Men åhhhh, var det de som skulle hända igår!!!! =)

Stort grattis, älskade vänner!!!

Och jag som fick sms av dig Maria, att du ville att jag skulle komma till Gullvik... Lovar dig och Therese att jag absolut hade velat vara med er igårkväll och firat!!! Och så skulle jag jobba då... hmmm... Men åhhh, vad glad jag blir för eran skull! Sitter här med tårar i ögonen när jag läser din blogg! Ni är såååå fina tillsammans! Tomas är här hos mig nu och han har även suttit med mig och läs bloggen. Han blev också så glad för eran skull och hälsar så gott till er!



Största kramarna till er båda!!!

Grattis igen!



/Hanna och Tomas och barnen så klart! =)

2009-07-04 @ 15:26:43
URL: http://bambihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0